Maak kennis met een van onze wijnhuizen!

Zondag 30 september waren we uitgenodigd om naar de najaars-proeverij te komen van onze Zuid Afrikaanse wijn importeur. Sinds kort hebben zij een nieuw wijnhuis toegevoegd aan hun portfolio, Louisvale. Dit wijnhuis is zoals zelf gezegd de pionier van de Zuid-Afrikaanse Chardonnay. Ze hebben onder andere een Chardonnay Brut en een Wooded Chardonnay. Dit was voor mij interessant aangezien ik voor de opening van de webshop een nieuwe Zuid-Afrikaanse wijn aan het assortiment wilde toevoegen.

 

Aangekomen op de locatie met mijn ‘’proefpanel’’ hebben we natuurlijk eerst de verschillende wijnen geproefd van het nieuwe wijnhuis Louisvale. We begonnen met een bubbel en zijn toen verder gegaan met het proeven van verschillende Chardonnay’s. De meningen lagen soms ver uit elkaar en er werd gediscussieerd over welke wijnen ik wel of niet moest toevoegen. Het is erg leuk om te zien dat wijn uiteindelijk erg persoonlijk is en ik rekening moet houden met ieder wat wils.

 

 

Vanaf aankomende zaterdag kunnen jullie de wijnen van het wijnhuis Louisvale zelf uit proberen!

 

 

 

 

 

 

 

Louisvale Wooded Chardonnay

 

 

€16.95

 

 

 

Louisvale Brut Chardonnay

 

 

€16.95